torsdag 5 maj 2011

Okej då....

Jag har lovat att jag ska våga ta steget och visa mina alster.. det känns lite nervöst måste jag säga.. Mitt "scrap-självförtroende" är väl inte det bästa.. men va fasen.. man måste ju våga tro på sig själv så.. Jag gör väl det då.. ;)

Har börjat vara mer aktiv på ett forum som heter www.svenskscrapbooking.se/ och det är rena rama guldgruvan för rookies som mig! Oh my god vilka talanger det finns inom Scrap-Sverige.. jag blir alldeles stum.. och något som gör mig nästan ännu mera stum är den otroligt vänliga och nästan familjära stämning som råder på det forumet.. jag har svassat runt på olika forum som behandlat en uppsjö olika intresseområden, men aldrig mött en sådan värme som här.. Är det kanske så att kreativa själar är vänliga själar? Jag frågade om någon kunde tänka sig att sälja lite utstansade bokstäver till mig.. (jag har ju en synnerligen begränsad ekonomi med sex barn att försörja) och fick ett otroligt gensvar.. Många hörde av sig och ville ha min adress och sen fick jag dom mest fina paket på posten.. GRATIS!! Kan ni förstå.. det dyker upp små paket i brevlådan lite nu och då.. Jag blir så glad att jag inte finner ord! Vilka människor!

Ja nu ska jag sluta fylla bloggen med min beundran för medlemmarna på Svensk Scrapbooking och skriva om ngt annat..

jo igår var jag på pysselkväll.. Det blev en del skapat, men framförallt mycket prat.. personligt, varmt och hjärtligt..

Just nu önskar jag mer än ngt annat på jorden att jag en gång i mitt liv skulle få delta i en STOR scrapträff eller åka typ på en scrapmässa.. men eftersom jag har noll koll så får det väl stanna vid en dröm.. ;)

Jag återkommer med bilder på något av mina alster...*nagelbitning*

Puss o Kram
//AnneLee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar