fredag 5 november 2010

Förkyld...


Jag vaknade inatt och hade frossa som inte var av denna värld och var stekhet. Knölade i mig två alvedon och somnade sedan.. sen sov jag djupt och drömde en massa skumt (feberyra??) och vaknade kring tio med en dunkande huvudvärk, ont i halsen och ont i kroppen och framförallt nacken.. Vad det nu kan bero på..

Älsklingen och Stegen kom förbi med den fina hyllan och bänkskivan (som inte var lika fin, men ändå praktiskt och framförallt billig) som jag ska ha i mitt pysselrum.. Det ska bli sååå kul att inreda där och göra i ordning, men just nu orkar jag ju ingenting.


Var till Linda igår och eftersom jag inte är precis förmögen men ändå ville ge en personlig inflyttningspresent så satt jag och pysslade ihop en egen presentpåse.. Jag tror den uppskattades :) Jag tycker själv att det är kul att få presenter där någon lagt ner lite själ och hjärta så jag hoppas att hon också tyckte det.. men det tror jag nog :) Hon såg glad ut iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar