lördag 20 november 2010

Altrat och pysslat för fullt inför skyltsöndag

I vanlig ordning har jag inte hunnit få någon ordning på mitt liv så att jag hinner ta bilder på mina alster, men det kommer så håll ut.. :) Hoppar mest runt på andras bloggar och kikar runt på olika fina saker som folk gör och är just nu proppfull av idéer och tips och framförallt motivation och skaparglädje.. detta är så KUUUL!! Var på Panduro igår och köpte lite nya prylar... alla saker var bra utom en.. Ett präglingsverktyg som jag inte begriper hur jag ska använda.. haha.. det är ju bra när man köper saker som man inte ens begriper sig på.. men det är å andra sidan lite typiskt mig.. Jag kanske listar ut ngt bra användningsområde vad tiden lider..

Imorgon är det scrapträff på Studieförbundet igen.. som jag längtar till dessa träffar! Så kul att få tips och idéer av dom som "varit med" länge.. Jag är ju "rookie" än så länge.. men även det ger sig väl.. övning ger ju som bekant färdighet ;)

Ha det bra

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du kikade in hos mig och det var kul att kika in hos dig :-). Jag köpte linjalen på Nettans 4 you på Stockholm City Scrapevent men de har den på webben: http://scrapbooking4you.se/product_info.php/products_id/7779 länken direkt till linjalen. Jag är jätte nöjd med den då den även har en metal list på en sidan så man kan skära om man vill samt att den är gjord så att man lätt kan linjera den och hitta mitten. Rekommenderar den varmt :-)

    SvaraRadera